"Simplifying Progress" - Što se krije iza novog identiteta Sartoriusa?

Objavljeno: 17. veljače 2020. - 11:11:25

Početak godine za Sartorius, obilježio je novi vizualni identitet - novi logotip i boje koje predstavljaju sasvim novo i drugačije izdanje kompanije do sada. Više od 150 godina, Sartorius razvija inovativne proizvode, rješenja i tehnologije koji podržavaju rad znanstvenika i inženjera diljem svijeta, nastojeći pojednostaviti tijek rada, minimizirati ljudske pogreške i ubrzati znanstveno istraživanje. Evoluciju na tom području, Sartorius je odlučio naglasiti novim identitetom tvrtke, koji uključuje puno više od vizualnog izgleda.    

                                                                                     

"Simplifying Progress"

U fokusu predstavljanja novog loga, istaknuta je krilatica "Simplifying Progress" kojom se želi naglasiti važnost proizvoda i tehnologija u nastojanju da se pojednostavi rad i postignu brzi napreci u području medicine, life science istraživanja i biofarmaceutske industrije. 

„Sartorius se tijekom posljednjih 20 godina razvio u potpuno drugu kompaniju, posebno ako govorimo o doprinosu u promociji razvoja i proizvodnje naprednih biofarmaceutskih proizvoda. U isto vrijeme, zahtjevi naših kupaca širom svijeta značajno se mijenjaju te se sukladno tome mijenja i naše konkurentno okruženje.“ - komentirao je predsjednik uprave Sartoriusa i predsjednik izvršnog odbora Joachim Kreuzburg.

„Brend Sartorius mora ugraditi odgovarajuće ključne poruke u misli svojih kupaca; naime, dajemo im moćne alate za brže i jednostavnije otkrivanje i razvoj medicinskih lijekova i za efikasniju proizvodnju lijekova. Na ovaj način doprinosimo ubrzavanju dostupnosti novih lijekova širokom krugu pacijenata. U konačnici, to je također dio našeg obećanja da klijentima olakšamo posao s nama. " - Joachim Kreuzburg, CEO 

 

Kompletni rebranding trajat će neko vrijeme, s obzirom na to da se Sartorius odlučio na postupni i ekološki prihvatljiv proces promjene. Tijekom narednih nekoliko mjeseci svoj novi dizajn brenda proširit će se i na sve Sartoriusove proizvode. Marke proizvoda iz oba odjeljenja, poput ambr®, IncuCyte®, BIOSTAT® i Cubis®, nastavit će se koristiti.

Priopćenje za javnost možete pronaći ovdje, a više informacija o novom vizualnom identitetu i brandingu na poveznici

Tagovi:
Sartorius, rebranding, vizualni identitet, logo
 
Sartorius elektronske pipete, picus najpreciznija pipeta